Kiitos tunnustuksesta Messinen ja liftari, en olekaan tällaista aiemmin saanut! Lisään teidät tässä samalla blogilistalle, jos se sopii :)
 
BlogAwards.jpg

 

Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle bloggaajalle
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään. 
 
 
Anna tunnustaa:
 
1. Olen perfektionisti, mutta yritän löysätä ohjia, sillä useimmat ystävät ja sukulaiset eivät ole
2. Paitsi mummu, joka on mun idoli, kohta 85-vuotias oikeudenmukainen rämäpää, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Mummun suusta kuultua: "Istun tässä keinutuolissa ja koulutan itseäni katselemalla noita maton hapsuja, jotka ovat ihan sikin sokin, mutta en mene niitä suoristamaan, en."
3. Parsonit Nemo ja Luna on mun elämäni valo samoin tuo lempeä, mutta temperamenttinen mies
4. Teen työtä toimistossa, mutta haaveilen isona työstä hevosten parissa
5. Olen harrastanut ratsastusta 12-vuotiaasta asti ja ajattelin silloin olevani aivan liian vanha alkeiskurssille ;D
6. En ole opetellut juomaan kahvia, kun lapsena kuulin, että siihen voi jäädä koukkuun. Boikotoin muutenkin koukkuun jäämistä tai noh, ehkä joskus olen vähän koukussa tähän tietokoneella istumiseen tai suklaaseen ;)
7. Nautin mm. sisustamisesta, käsitöistä, lautapeleistä
8. Olen aamuihminen
 
Nemon tunnustukset:
 
1. En tekisi pahaa kärpäsellekään, paitsi silloin kerran sen yhden hiiren popsin naamaani, kun kaverit näytti eka mallia
2. Tai noh, nyt kun noin penteleet on meillä, niin murisen vakuuttavasti kaikille jätkille, että niitten on turha tulla mulle uhoon
3. Haluan pussata kaikkia ihmisiä, ihan kaikkia
4. Mulla on paljon suosikkeja, joista mummu yksi parhaista, rapsuttaa, antaa namia ja sen vieressä on hyvä pötkötellä
5. Siitä agilitystä mä tykkään, etenkin siitä vapaaohjelmasta, missä saa mennä oman mielen mukaan niitä esteitä
6. Tytöt on ihania <3
7. Ruoka-aika on paras kohta päivästä
8. Mulla ei ole koskaan ollut huonoa päivää, oikeasti
 
Lunan tunnustukset:
 
1. Noi mun pennut on ihquja, ihan kohta alan jo leikkiin niiden kanssa
2. Mua ottaa kyllä toiset koirat hermoon, paitsi Nemo, Mara, Roki ja Rohmu + pari muuta parsonpoikaa
3. Ihmiset on ihania, etenkin lapset, niitä pussaan hellästi nenään
4. Tykkään superpaljon palloista, vaikka niitä ei ole mulle juuri heitelty :/
5. Mä oon parson, enkä mikään puudeli, jos joku erehtyi kauempaa katsomaan ja kai sen nyt jo kaikki tietää, kun mä annoin niille ketuille kyytiä
6. Syli on mun paikkani, siitä en lähtisi mihinkään
7. Niin ja uiminen on sikakivaa, se onnistuu siskonkin kanssa samaan aikaan, vaikka maan tasalla näytetään toisillemme kieltä :P
8. Mulle parasta on toi Eijan porukka ja siellä maalla on aina niin mukava käydä, etten lähtis millään takaisin kaupunkiin
 
Annetaan tunnustus:
 
Hannalle, Mimmille ja Martille
Katjalle ja pojille
Sennille, Villelle ja Ellulle
+ kaikille niille, jotka haluavat tehdä tunnustuksia, luetaan niitä mielellämme :)
 
(saa vastata vaihtoehtoisesti omasta tai/ja koirien puolesta ;)